reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Emília Petričková

Emília Petričková

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Fotografujem, mám rada prírodu, zaujímajú ma všetky textilné techniky. Zoznam autorových rubrík:  Súkromnéfotopostrehy zo života

reklama

Súkromné

Covid suvenír

Emília Petričková

Covid suvenír

Ako som si doniesla z liečenia takýto suvenír ? Na liečenie v Turčianskych Tepliciach som nastúpila v pokojnom krásnom, slnečnom období začiatkom septembra.

  • 21. okt 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Áno, nie ...?

Emília Petričková

Áno, nie ...?

Utierala som prach na polici s knihami. Z jednej z kníh, ktoré som držala v ruke vypadol starostlivo poskladaný papier. Hnď ma zaujal. Bolo na ňom niekoľko viet

  • 19. jan 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Keď pes obľubuje kukuricu...

Emília Petričková

Keď pes obľubuje kukuricu...

...je to niekedy veľmi komické. Bady si v nepozorovanej chvíli dokázal uchmatnúť aspoň jeden klas kukurice.

  • 15. aug 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 27
Čmeliak v akcii

Emília Petričková

Čmeliak v akcii

Príroda dokáže byť neobyčajne krásna a vynaliezavá

  • 14. aug 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Motýlia šou

Emília Petričková

Motýlia šou

Obyčajná prechádzka v záhrade sa zmenila na krásne divadlo. Hercami a tanečníkmi boli motýle.

  • 12. aug 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu