reklama

Covid suvenír

Ako som si doniesla z liečenia takýto suvenír ? Na liečenie v Turčianskych Tepliciach som nastúpila v pokojnom krásnom, slnečnom období začiatkom septembra.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 Keď sa týždeň pred mojim návratom domov začala enormne zhoršovať epidemiologická situácia, informovala som sa o možnosti testovania rýchlotestami priamo v liečebni. Keďže v kúpeľoch testovali všetkých prichádzajúcich hostí, prisľúbili testovanie aj mne. Nemala som žiadne príznaky ochorenia ale chcela som mať istotu že som zdravá a nikoho po mojom príchode neohrozím. Testovať som sa mala prísť v nedeľu pred odchodom domov. Pre istotu som išla na testovanie už v piatok. Ekonomický riaditeľ kúpeľov mi oznámil, že ma nebudú testovať, lebo testy majú dotované....

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Bola som bezradná. Ako vyriešiť túto neriešiteľnú situáciu? Medzi tým som sa dozvedela, že pri vedľajšom stole v jedálni sedela pani, ktorá je už doma s Covidom. Našla som na internete formulár, prihlášku na testovanie, kde som uviedla túto skutočnosť a prvé začínajúce príznaky - škriabanie v hrdle.

V nedeľu keď som cestovala domov, už som sa cítila slabá, mala som miernu nádchu. Ale nič nenasvedčovalo tomu že mám Covid. Po príchode domov som sa izolovala od mojich starých rodičov, aj manžela. Zamkla som sa na poschodí nášho domu. To som sa cítila už dosť zle, hoci blízkym som stále tvrdila že mi nič nie je, len preventívne som sa izolovala.Termín testovania som dostala v stredu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

V utorok som mala nastúpiť do práce preto som si zobrala dve " péčka".

Kolísajúca teplota od 35°C do 37,3°C, bolesti hlavy, mierna nádcha, bolesti svalov, celková slabosť ma sprevádzali nasledujúce dni. Na testovanie som išla v stredu. Výsledky boli hneď večer.

POZITÍVNA.


Jedlo ktoré varí moja 87 ročná mama, mi manžel nosí k dverám. Riad z ktorého som jedla, pred vyložením pred dvere vystriekam dezinfekčným roztokom. Verím, že s Božou pomocou a pomocou vás všetkých ochorenie bez ujmy prekonám a nenakazím blízkych, z čoho mám najväčší strach.

PS. V utorok idú obaja rodičia aj manžel na testy. Verím že som bola dostatočne opatrná a obozretná aby som nezavliekla túto nepríjemnú a veľmi nákazlivú chorobu medzi mojich najbližších.

Emília Petričková

Emília Petričková

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Fotografujem, mám rada prírodu, zaujímajú ma všetky textilné techniky. Zoznam autorových rubrík:  Súkromnéfotopostrehy zo života

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu