reklama

Ako rastie bio - citrón na Slovensku (ako som sa stala citrusárkou)

Začalo sa to darom. Malým citrónovníkom pred 35-timi rokmi. Pokračovalo to presádzaním, polievaním, prihnojovaním, trpezlivým ošetrovaním, rozmnožovaním... A keď sa objavili prvé voňavé kvety a takýto krásny pohľad na opeľujúce včely, už ma to nepustilo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Robotnice pri práci

Obrázok blogu

po opelení sa na stromčeku objaví množstvo maličkých citrónikov

Obrázok blogu

občas je potrebné citrónom dopriať aj kúpeľ

Obrázok blogu

zaujímavé je pozorovať akrobacie čmeliakov

Obrázok blogu

pri dostatočnej starostlivosti na citrónovníku dozrejú plody

Obrázok blogu
Obrázok blogu

po dvoch rokoch od opelenia včielkou si môžete odtrhnúť aj takýto krásny, voňavý a chutný citrón. Kôru bez obáv spracujete v ceste a dužinu podľa chuti v nápojoch

Obrázok blogu

asi 15 - ročný citronovník s plodmi

Obrázok blogu

túto fotku mám najradšej, lebo zobrazuje, ako môžu byť na strome kvety súčasne s plodmi dozretými aj nedozretými

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
Emília Petričková

Emília Petričková

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Fotografujem, mám rada prírodu, zaujímajú ma všetky textilné techniky. Zoznam autorových rubrík:  Súkromnéfotopostrehy zo života

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu