reklama

Áno, nie ...?

Utierala som prach na polici s knihami. Z jednej z kníh, ktoré som držala v ruke vypadol starostlivo poskladaný papier. Hnď ma zaujal. Bolo na ňom niekoľko viet

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

z čias gymnaziálneho štúdia mojej dcéry :

Áno

- dokázať prof., že to viem

- opraviť si známku

- možno mi hrozí dvojka

- mamka mi to odporučila zo zábavy

Nie

- stresovať sa druhýkrát

- mám dostatok jednotiek, len jednu trojku

6 + 3 = 9 : 6 = 1,5

- treba sa mi učiť

- chcem ísť na sv. omšu

- zostať v škole je nepraktické

- nehrozí mi dvojka

- riskovať ďalšiu zlú známku

Nepamätám, či sa vtedy dcéra z daného predmetu prihlásila, alebo nie. Ale dvojku na vysvedčení nikdy nemala.

Papier som znova starostlivo poskladala a odložila do zošita spomienok :-)

Emília Petričková

Emília Petričková

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Fotografujem, mám rada prírodu, zaujímajú ma všetky textilné techniky. Zoznam autorových rubrík:  Súkromnéfotopostrehy zo života

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu