reklama

Bola som v Modrom z neba.

Mali sme stretnutie zo strednej školy. Jubilejné! Tridsiate. Všetky sme už päťdesiatničky, ale vôbec sa tak necítime. Maturovalo nás v jednej triede dosť :-) 45 študentiek.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Stretlo sa nás 30 "dievčat". ( Len tri sú už babičky)

Nezmenili sme sa. Tie, ktoré boli tiché, ostali tiché. Tie, ktoré sa rady chválili, chválili sa aj teraz. Popletky sú popletené stále. Zabávačky nás zabávali. Čo sa zmenilo? Padali slzy... najsamprv radosti zo stretnutia...

 Až neskôr, keď sa začali rozprávať osobné príbehy, cítila som sa ako v relácii "Modré z neba". Zdržiavala som slzy pri osudoch každej z nás :

- už desať rokov opatrujem úplne nevládnu mamku, som rozvedená, ...

- manžel je nezamestnaný, obaja synovia sa vrátili zo zahraničia, tiež sú bez práce...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

- som rozvedená, splácam hypotéku na dvojizbový byt, kde bývam so študujúcimi deťmi, večer chodím ešte vykladať tovar do nákupného centra...

- prekonala som mozgovú príhodu, som na čiastočnom invalidnom dôchodku, som rozvedená...

Pred tridsiatimi rokmi sme plné optimizmu, radosti, snov, elánu vykročili do života. Ani jedna z nás nepredpokladala, že raz vyrozprávaním svojho života rozplače ľudí okolo seba.

Pri rôznosti našich osudov, všetky ďakujeme za zdravie a drobnosti, ktoré nám spríjemňujú život. Vieme byť veselé, vieme sa tešiť z každého dňa :-)

A preto pekné a príjemné dni všetkým !

Emília Petričková

Emília Petričková

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Fotografujem, mám rada prírodu, zaujímajú ma všetky textilné techniky. Zoznam autorových rubrík:  Súkromnéfotopostrehy zo života

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu